🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در من زیارتگاه یست…

(ثبت: 250983) شهریور 19, 1401 
در من زیارتگاه یست…

 

در من زیارتگاه یست
با هفتاد چهلچراغ روشن
و هفتاد لاله رنگارنگ
و هفتاد عکس جوان ناکام
وقتی از من می پرسیدید
شب وصال چه شبی ست
من باید چشم ها و گوش های
هفتاد جوان ناکام را
با دستمال سپید ببندم
و آرام بگویم ساکت…
هنوز وقتش نرسیده است..

 

تقدیم به روح پاک برادرم محمد علی(و تمام جوانان ناکام)
روحش تا ابد شاد
و قرین رحمت الهی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    شهریور 19, 1401

    سلام
    روح جمیع رفتگان شاد
    موفق باشید

  2. دانیال فریادی

    شهریور 19, 1401

    سلام دوست من

    ممنون از لطف شما

    سپاسگزارم

  3. دانیال فریادی

    شهریور 19, 1401

    سلام آقای لاهیجی دلنوشته زیبای شما را برای اولین بار خواندم و از خواندنش لذت وافربردم

    سلامت باشید و شاد❤️🌹🌷🌷🌺🌺🌸🌸🌸🌷🌹🌹

  4. دانیال فریادی

    شهریور 19, 1401

    ❤️🌹🌷🌷🌷🌺🌸😐🌹🌷🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا