🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرنده با یک حرف قلبش شکست!

(ثبت: 241649) شهریور 19, 1400 
پرنده با یک حرف قلبش شکست!

 

پرنده
با سه حرف عاشق شد
پرنده
با دو حرف اسیر شد
پرنده
با یک حرف قلبش شکست
پرنده
اکنون
پشت حصار ها
در پرواز است
پرنده
زخمش را
به گیسوی پرنده ی دیگری بست
پرنده
خشمش را
به تابوتی به اسم قفس است

پرنده
اکنون
روی شاخه های بهاری
در حال چشم چرانی یست

با تشکر
دانیال فریادی

با نقد خویش راهشگا باشیم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا