🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 این چیدن گل عجب روایت ها داشت

(ثبت: 244202) دی 17, 1400 

رباعی

رفتی ز جهان علی حکایت ها داشت

هنگام وداعت چه شکایت ها داشت

هم همسر و هم مادر و کوثر بودی

این چیدن گل عجب روایت ها داشت

فرخ لقا فتحی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. یا زهراء🌿🌿🌿

  2. سیاوش آزاد

    دی 17, 1400

    سلام چه مظلومانه رفت جانها به فدایش

  3. فریبا نوری

    دی 17, 1400

    درودها بانو فتحی عزیز

    دانشگاه صنعتی قم مسابقه شعری برای ایام فاطمیه برگزار کرده بودند یادم نیست دقیقا آگهی اش را کجا دیدم ولی به نظرم شعرهایتان در این رابطه بسیار خالصانه و زیبا بود. به نظرم پیگیری و شرکت بفرمایید.

    با درود بیکران
    🌷🌷🌷🌷

    • فرخ لقا فتحی

      دی 17, 1400

      سلام
      از حصور سبزتان سپاسگزارم
      اگه زمان باشه حتما تو مسابقه شرکت میکنم

  4. طارق خراسانی

    دی 18, 1400

    سلام

    عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا