🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای روح خــدا به باور دلهامان

(ثبت: 1637) خرداد 14, 1395 

 

    چندرباعی تقدیمی به روح آن یگانه ی دوران ،نوح این سامان،

                      پیرجماران حضرت امام خمینی(ره)    

ای روح خــدا به باور دلهامان
یادتو چوشمع جمع محفلهامان
هستی تو درون سینه ها تاهستیم
نوحی که رسانده ای به ساحلهامان
*** 
ای یاد تو تا همیشــه در خاطره ها
چشمان تو نقش بسته درپنجره ها
ازبس که به عشق تو دچاریم ، هنوز
فــریاد زننــد نام تو حنجــــــره ها
*** 
دیدیم وُ دل توبود اقیانوسی
پیشانی تو نمادی ازفانوسی
توغبطه به هرشهید می خوردی،حال
باخیل عظیم شهدا مأنوسی

  ***

ای آینه دار عشق ،پیشانی تو

ای هرچه ستاره محو وحیرانی تو

دلهای تمام عاشقان گشته ببین

مجذوب نگاههای عرفانی تو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. سلام سید علمدار

    اجرتان با حضرتش بادا

    یک به یک خوب است اولی و سومی خوب ترسپاس

  2. سمانه تیموریان

    خرداد 16, 1395

    ای آینه دار عشق ،پیشانی تو

    ای هرچه ستاره محو وحیرانی تو

    دلهای تمام عاشقان گشته ببین

    مجذوب نگاههای عرفانی تو

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا