🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه هایی برای موعود(44)

(ثبت: 260024) اردیبهشت 30, 1402 

 

هرچند به هجر ناگزیریم ای دوست

در عشق تو سالها اسیریم ای دوست

زان عهد که بسته ایم تا جان داریم

دل برنکنیم تا بمیریم ای دوست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 30, 1402

    احسنت، خدا قوت
    سلام و درود تان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا