🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه هایی برای موعود(43)

(ثبت: 259240) اردیبهشت 15, 1402 

 

با خویش و زمانه می کنم جنگ تو را

در گوش زمان بخوانم آهنگ تو را

ازهر سو، سوی سینه ام سنگ آید

هرروز به سینه می زنم سنگ تو را

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 15, 1402

    سلام و درود

    سنگ عشق به سینه زدن کار عاشقان است
    به امید ظهوزش

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • سلام و درودجناب استاد طارق عزیز
      سپاسگزارم ازحضورحضرتعالی
      خداوند پشت وپناهتان
      🌺🌺🌺🌺🌺

  2. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 15, 1402

    یا مهدی

  3. مهرداد مانا

    اردیبهشت 15, 1402

    سلام
    شعر دقیقا در سنگ اتفاق افتاده

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا