🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار سیدعلمدار ابوطالبی نژاد

 

هرچند به هجر ناگزیریم ای دوست

رباعی

خوانش: 214

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

دلم ای دل مگر تو حس نداری

دوبیتی

خوانش: 114

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

 

با خویش و زمانه می کنم جنگ تو را

رباعی

خوانش: 204

سپاس: 6

تعداد نظر: 6

 

گویند که می رسی ز راه آدینه

رباعی

خوانش: 214

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

کیست جز تو عشق را مقیاس یا مولا علی

غزل

خوانش: 259

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

 

کی می شود انتظار را درک کنیم

رباعی

خوانش: 158

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

 

ما منتظریم، چشم بر احسانت

رباعی

خوانش: 219

سپاس: 2

تعداد نظر: 6

 

شش شب به امید، شمع می افروزم

رباعی

خوانش: 251

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

 

از آستان حضرت جان گل بیاورید

غزل

خوانش: 174

سپاس: 11

تعداد نظر: 16

 

تا حرف ظهور می زند این دل من

رباعی

خوانش: 231

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

السلام علیک یا موعود جمعه های عاشقی (عج)

هر جمعه به نُدبه می گشایم روزم

رباعی

خوانش: 171

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

باعرض تبریک به مناسبت عبد مبعث محضر همه مسلمانان جهان

می کنم لب باز بسم الله الرحمن الرحیم

غزل

خوانش: 105

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

وقتی که نگاه می کنم دنیا را

رباعی

خوانش: 200

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

 

دیریست سر ِقرار خورشید دلم

رباعی

خوانش: 213

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

 

السلام علیک یا عشق ، ادرکنی

رباعی

خوانش: 261

سپاس: 2

تعداد نظر: 7

 

با آمدن تو ، کشف هر راز شود

رباعی

خوانش: 263

سپاس: 2

تعداد نظر: 6

 

می آیی از مسیر باران جمعه

رباعی

خوانش: 246

سپاس: 5

تعداد نظر: 8

تعداد نقد: 2

 

به باد داد دلم را ، به باد، آخر چشم

غزل

خوانش: 183

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

 

می مانم در کنار یاران ای عشق

رباعی

خوانش: 288

سپاس: 4

تعداد نظر: 12

السلام علیک یا صاحب الامر والعصر والزمان (عج)

 

رباعی

خوانش: 204

سپاس: 4