🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه هایی برای موعود(42)

(ثبت: 258483) فروردین 26, 1402 

 

گویند که می رسی ز راه آدینه

دل می بری از ما به نگاه آدینه

ما منتظریم تا بیایی ، بکنی

روشن دل ما به نور ماه آدینه

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول علی محمدی

    فروردین 26, 1402

    سلام و درودها
    به امید انروز که بیایید و جهان پراز مهر و دوستی شود
    مانا و تواناباشید🙏

    • سلام و درودجناب علی محمدی بزرگوار
      سپاس از حضورتان
      ان شاءالله
      سربلندباشید
      🌺🌺🌺

  2. طارق خراسانی

    فروردین 26, 1402

    سلام و درود

    باید آنقدر تمنای ظهور کرد تا خداوند مهر ظهور فرماید.

    آفرین عالی ست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • سلام و دروداستاد طارق عزیز وارجمند
      سپاس از حضورواظهار لطف حضرتعالی
      خداوند پشت وپناهتان
      🌺🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا