🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کیست جز تو عشق را مقیاس یا مولا علی

(ثبت: 258364) فروردین 23, 1402 

 

کیست جز تو عشق را مقیاس یا مولا علی

باغبان باغ سبز یاس یا مولا علی

اسوه انسان کامل، معنی اعلای دل

منتهای عقل با احساس یا مولا علی

جمع، حسنت در حسن، عشق تو در قلب حسین

زور بازوی تو در عباس یا مولا علی

مارقین یکجا و جایی قاسطینت در کمین

تیغ زد بر فرق تو نسناس یا مولا علی

عدل با تو معنی و خشم از تو روگردان چو هست

سینه ات آیینه اخلاص یا مولا علی

تیغ بر فرقت زدند از کین بعد از پنج عدل

مردمان پست حق نشناس یا مولا علی

خون ایمان در تنت جاریست با عین الیقین

ره نکرده در دلت وسواس یا مولا علی

باب علمی و محمد(ص) شهر آن علم عظیم

از تو دارد شیعه این میراث یا مولا علی

هرچه گویم از تو، کم گفتم، که اقیانوسی وُ

سینه ات پر از دُر و الماس یا مولا علی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 23, 1402

    درود

    شهادت مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام تسلیت باد🖤

    • سلام و درودحضرت استاد طارق عزیز
      شهادت مولای متقیان ، امیرانس وجان حضرت علی (ع) تسلیت باد
      درپناه خدا

  2. سیدمحمدرضا لاهيجی

    فروردین 23, 1402

    سلام و درود

    حضرتعالی و قریحه شما بزرگوار پیوسته در کنف حمایت مولای جان باشید

    • سلام و درود جناب لاهیجی عزیز
      سپاس از حضورحضرتعالی واظهارلطفتون
      سرافرازباشید
      علی یارتان

  3. علی معصومی

    فروردین 24, 1402

    درودها بر شما
    ♡♡♡♡

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا