🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای غریب تنها

(ثبت: 3132) دی 27, 1395 

بسمه تعالی

پنجره را ببند
که سکوتی مرگبار 
از لای درز
به زیر پوستم می خزد.
غلیان سمفونی سکوت
وجودم را خراش میدهد
انگار میخواهد به جنبشم وادارد…
ملتمسانه فریاد میزنم:
 ای غریب تنها
نوار را برگردان
شاید انطرف آوایی باشد
که مرا به تو بخواند

حامی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. شاید آن طرف آوایی باشد …

    درود بر شما

    زیبا بود

  2. نگار حسن زاده

    دی 28, 1395

    درود بر شما

    زیبا و دلنشین بود

    تصاویر ملموسی داشت

    موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا