🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای همه ذکر

(ثبت: 228213) خرداد 30, 1399 

 

ای همه ذکر و همه افکار من!
ذهن پاکم را مِشوی با گناه،
در خفا با اشتیاق شب می کنم ،
یک صد ثنا
تا تو آلوده نگردی در اجتماع

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا