🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مقامت

(ثبت: 253573) آذر 9, 1401 

 

خود ببین
شیره مان را گرما گرفت
تحریم و تورم کمرمان خورد کرد
ترس و استرس بر اعصابمان چیره شد
مقامت مان در حد نرمال نیست
طالب حامی هستیم
همچنان

منوچهر فتیان پور (راد)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 9, 1401

    💐

  2. درود بر شما
    زیبا سروده اید
    💐💐💐🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا