🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 توان

(ثبت: 253757) آذر 15, 1401 

 

نگاهت
همیشه برده یادم
به چشمانت بیاموز
نگاهی کند بر باد خاکم
تو هستی
در زندگی در خاطراتم
مرا دعوت کن
ستون قدرت ابر خاک بادم

 

منوچهر فتیان پور (راد)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 15, 1401

    💐🙏🌺

  2. کبری محمدی

    آذر 15, 1401

    سلام
    قلم تان توانا و نویسا
    پاینده باشید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

  3. محمد رضا خوشرو

    آذر 16, 1401

    موفق و مؤید باشید 🌺

  4. سیاوش آزاد

    بهمن 4, 1401

    سلام تولدتان مبارک

  5. نسرین حسینی

    بهمن 4, 1401

    درودها برشما جناب فتیان پور ارجمند
    خجسته زادروزتون مبارک 🌺🌺🌺

  6. جواد مهدی پور

    بهمن 4, 1401

    درود بر شما جناب فتیان پور گرامی

    زاد روز قشنگتان مبارک

    سلامت و پیروز باشید به مهر

    💐🌿🙏❤️🙏🌿💐