🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رقیب

(ثبت: 253695) آذر 14, 1401 

 

ز آن روزی که خنده را از لبانم گرفتی
بدیدم شادی و مهر و محبت از باغم گرفتی
شده هر روز و شبم بازسازی مهر
تو می دانی به ناحق مهر و زیبایم گرفتی

منوچهر فتیان پور (راد)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 14, 1401

    درود بر شما و احساس پاکتان💐🙏💐

    • سلام استاد بزرگ مهرم
      سپاس از اطهار نظر زیبایتان
      همیشه به مهر بخوانید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا