🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بابل، گل همیشه بهاری!

(ثبت: 228814) تیر 14, 1399 

 

بابل، گل همیشه بهاری! به خود بناز! /
دلجویِ دلپذیرِ دلارایِ دلنواز! /
روی فرشته خوی تو، از نور ساختَه ند/
چشم نگاربوس مرا، از نیاز و آز/
بابل! به جان پاک تو، من دوست دارمت/
شهر شهیر، خطه ی سرسبز سرفراز. //

(البته این غزل، طولانی تر است
و به دلایلی، تنها قسمتی از آن ذکر شد)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    تیر 14, 1399

    🌹🌹🌹🌹

  2. استاد رضاپور، درود.
    بی نیاز از وصف.
    کاش بیشتر بود.
    قلمتان نویسا.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا