🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باران می‌بارد

(ثبت: 243425) آذر 20, 1400 

 

باران می بارد وُ
آوازش، قلب‌ها را
از خواب شقاوت بیدار می‌کند…
برخیزید آی‌ی آدم‌ها
دست در دست چتر
دست در دست یار…

#بهناز_طیبی

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 20, 1400

    دست در دست چتر
    دست در دست یار
    سلام و درود
    کوتاه زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌿

  2. خسرو فیضی

    آذر 20, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . ایراندُخت گرامی زیبا سروده اید
    . موفق باشید 🌺🌿🌺

  3. زیباست بانو🌸👌

  4. محمدعلی رضاپور

    تیر 10, 1401

    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا