🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بارون عشق … (شاعر میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا با صدای رضا فتحعلی پور)

(ثبت: 267416) بهمن 10, 1402 
بارون عشق … (شاعر میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا با صدای رضا فتحعلی پور)

بارون عشق …

وقتی بارون می باره
یاد چشات می افتم
تو دل آروم می خونم
اون شعر هایی که گفتم

بارون ، ببار تو نم نم
اون روزا یادم بیاد
شور شورا شو بشنوم
ناودونا یادم بیاد

هچی عاشق تر می شم
دردم آروم نمی شه
بیا کنارم بمون
تا عمری هست همیشه

چش انتظاری سخته
کی ؟ اشک من بند می آد
چقد ملامت کنم
کی وقت لبخند می آد؟

وقتی دلم تاریکه
شعرامو رو می کنم
فانوس اندیشمو
تو سینه سو می کنم

تیک و تاک ساعتام
وزنامو کوک می کنن
وقتی غزل پا نداد
حرفا مو رک می کنن

وقت قرارمون بود
شبای پر ستاره
با چش سوا می کردیم
اون بخت پاره پاره

وقت غروب که می شه
بد جور دلم می گیره
بس چش به رات نشستم
چشام شبنم می گیره

بدجور توفانی شده
این روزگار دنگی
چقدر خیانتم کرد
وقتای رنگی رنگی

چقدر دلو خوش کنم
با این ادای ساده
تا کی قدم بگیرم
کو ؟ انتهای جاده

بارون چه زیبا نشس
رو شعر نوپایی ام
خاطره هام زنده شد
آلبوم رویایی ام

میر حمزه طاهری هریکنده ای (نوپا)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 11, 1402

    سلام‌ و درود

    هر کس این ترانه ی زیبا را نشنود انگار وارد یک‌سالن بزرگ موسیقی شده و‌چشم‌و‌گوشش را بسته است
    چه قدر زیبا اجرا شده است
    آفرین

    در پناه خدا 🌱❤️👌👌👌👌👌👌❤️🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا