🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باز، یارم باش

(ثبت: 5585) اسفند 5, 1396 

باران،  ترانه، نوبهاران،        واژه های تو

                         آوای خوشبوی پس ازباران،  صدای تو

درکوچه باغ عاشقی، مدهوش تر ازپیش

                        پیشم نشیندشاهدخندان، صفای تو

آب و هوای  خاطراتم   بوی  گل      دارد

                       ای مهربان، ای صاحب بستان! فدای تو

تا، تازه تر با تابش چشم تو باشدعشق       

                       عشقم   شده  وقف    غم عرفانگرای تو

باران ترانه!      گل ترین عطر ترنم ها!      

خواهان آن جان ام؛ چه جان؟ جان آشنای تو    

قربان آن چشمان نازت! باز، یارم باش

                            ای بیش تر از عالم امکان، وفای تو

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مينا امينی

    اسفند 7, 1396

    درودها هنرمند

    مانا باشید و موفق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا