🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باز هم، خروش رود

(ثبت: 241888) مهر 2, 1400 

خروش🌹🌺🌺🌹رود

🌹آینه،
هضم می کند چگونه در خودش همیشه پُر غضب ترین نگاه را؟🌹

🌹با همان روش،
می شود سِتُرد از
سینه ها،
ردّ پای کهنه ی سترگِ آه را🌹

🌹می توان سپید کرد
کارنامه ی سیاه را🌹

🌹می توان زدود از
طینتِ فرشته رشک با صفایِ آدمی
پس زمینه های هر گناه و اشتباه را🌹

🌹آسمان،
خط نمی زند به هیچ وجه، هیچگاه
از فرازِ خود فروغِ دلپذیرِ ماه را🌹

🌹پخمه ها فقط به باد می دهند زود
سرپناه خود_ کلاه_ را 🌹

🌹باز می کنند،
رودها،
با خروش مستمرشان،
به روی خویش راه را.🌹🌺

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سلام و درود و احسنت بر شما 🌹🌹🌹

    • محمد توکلی

      مهر 3, 1400

      تشکر از لطف تان جناب رضاپور عزیز.
      🌹🌹🙏🙏

  2. درود . بسیار عالی و قابل ترحیب

    • محمد توکلی

      مهر 3, 1400

      عالی تر از آن، نظر لطف جنابتان است،استاد عزیز و والامقام
      🌹🌹🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا