🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بانوی بی حرم

(ثبت: 266074) آذر 13, 1402 
بانوی بی حرم

بانوی بی حرم

یه روز تو روضه ی شما
فکری اومد توی سَرم

اینکه چرا واسه شما
نَساخته هیچ کسی حَرَم

تا من به دیدنِ شما
بیام با دیده ی تَرَم

بیام مُقابلِ ضَریح
با احترام سلام بِدَم

ضَریحِت و بَغَل کُنم
غَم ها مو از یاد بِبَرم

قول میدم اون روز واسه ی
کَفتَرا گندم بِخرم

کفشا رو جفت کُنم خانوم
جارو به فَرشا بِزَنم

با بچه ها تو صَحنِتون
این وَر و اون وَر بِپَرم

از آبِ سَقّاخونَتون
واسه تبرُّک بِبَرم

یه شیشه عطرِ خوبِ یاس
عطرِ ضَریح و اون حَرَم

واسه برادرم خانوم
برای سوغات بِبَرم

یعنی میشه یه روز بیاد
که من خانوم با مادرم

بیام زیارتِ شما
بانوی خوب و محترم

قَسَم به پَهلویِ شما
که این نمیشه باوَرَم

چرا هنوز واسه شما
نساخته هیچ کسی حرم

بابا که حال من رو دید
گُفتِش می دونی دخترم

خودِ خانوم می خواد کسی
نَدونه این رو دلبرم

که قَبرِشون کُجاست بابا
الهی قُربونِت بِرَم

فقط این و بِدونْ گُلم
به لطفِ خالقِ کَرَم

وقتی امامْ زَمان بیاد
میسازه واسَشون حرم

شاعر : علیرضا قاسمی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    آذر 13, 1402

    درود بر شما
    زیبا سروده اید
    😔 🌸🌺🌹😔 💐🌿🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا