🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 با تو

(ثبت: 4123) خرداد 4, 1396 

“با تو”

بهار اتفاق عاشقانه ای بود

وقتی سرمای نگاهم

در آشوب نگاهت

گم شد.

“باتو”

عشق سر هر شاخه 

شکفت

و من از حس تو

لبریز شدم…

دنیا.ت(ماهک)

فروردین 1396

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):