🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “لبِ صبح”

(ثبت: 270727) تیر 11, 1403 
“لبِ صبح”

 

شب از کوچه ی چشمان تو می گذرد
و من
در هوایی که تویی
عشق را به سینه ام سنجاق خواهم کرد.
پتو از سرِ شب خواهم کشید
و آنگاه که نفس هایت
میان لبانم تاب می خورَد
گناه دستانم را
به گردنت خواهم انداخت
و شانه به شانه ی نگاهت
لب صبح را خواهم بوسید.

 

#دنیا_تیموری
۰۳/۴/۹

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا