🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “به دلم افتاده بود”

(ثبت: 270278) خرداد 25, 1403 

 

به دلم افتاده بود که می آیی،
سکوت لبانم را خواهی شکست
و امپراطوری سرد آغوشم را فتح خواهی کرد.
به دلم افتاده بود که می آیی،
با کوله باری از بوسه و
آتشی که به جانم خواهی انداخت.
و تو آمدی!
اگر چه دیر اما
گرمی نگاهت چنان قلبم را نوازش کرد
که گویی سال هاست
در تو نفس می کشم و تورا
زندگی می کنم.
به دلم افتاده بود که می آیی.

 

#دنیا_تیموری
۰۳/۱/۲۵

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا