🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “بهار زاده”

(ثبت: 270459) خرداد 29, 1403 
“بهار زاده”

 

و اینک من
بهار زاده ای شاعر
در واپسین دم خرداد

عشق را به شعر و
انعکاس وجودم را
به رخ تقویم خواهم کشید

و به رسم عادت
بودنم را
به تکرار خواهم نشست.

#دنیا_تیموری

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 29, 1403

    سلام‌دنیا جان

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌹

  2. حمید گیوه چیان

    خرداد 29, 1403

    درود بر شما
    اگر اشتباه نکنم دیروز زادروزتان بود. ضمن عرض تبریک برایتان بهترینها را آرزو می‌کنم.

    به بی‌عادتی کاش عادت کنیم…
    به گمانم این مصرع مربوط به شعری است که جناب قیصر امین‌پور سروده‌اند.
    امیدوارم همه‌ی ما به بی‌عادتی عادت کنیم.
    شاد و سلامت باشید
    👏👏👏🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا