🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “پناه”

(ثبت: 270662) تیر 8, 1403 
“پناه”

 

از تمام سطرها
تنها به آخرین واژه ی شعرم پناه میبرم:
بگمانم باید
از همه دست کشید
باید افتاد میان “بغلت”.

#دنیا_تیموری
۰۳/۴/۸

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 8, 1403

    سلام

    عاشقانه ی داغی است
    لذت بردم

    در پناه خدا 🌹

    • دنیا تیموری

      تیر 8, 1403

      درود و سپاس🙏
      به مهر خواندید.نوش نگاهتون🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا