🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

  با ما نشین- که توهم چو ما سوز شوی

(ثبت: 1739) خرداد 26, 1395 

 هزار و یک ترانه

 دفتر وسوم: هجر

 نام ترانه: با ما نشین- که توهم چو ما سوز شوی

**

 با ما نشین- که توهم چو ما سوز شوی

 ما سوخته ایم توهم چوما  سوز شوی

 ما سوخته ایم چو خاکستر از ریشه

 توهم چوما سوخته و دود شوی

**

حسن بذرگری(آیین نیشابوری)

توضیحات: سرایش95/3/27- بداهه- ناتمام

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سوگند صفا

    خرداد 29, 1395

    سلاااام و درود جناب نیشابوری…

    بداهه ساده و زیبایی ست…

    موفق باشین و برقرار

    طاعات تون قبول

    یاحق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا