🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 با وفا بودن …

(ثبت: 159090) اسفند 2, 1397 
با وفا بودن …

« به نام خدا »

تا قیامت ؛ در « اِنزِوا » بودن ؛
از تمامِ جهان ، « جُدا » بودن !
بِیتِ اوّل ، اشاره ای جُزئیست ؛
به خِساراتِ ؛ « با وَفا » بودن !

« مهران اسدپور »

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):