🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بخند

(ثبت: 242003) مهر 16, 1400 

 

بخند که تبسّم روی لبهایت ، ستودنی ست

بخند که صدای خنده ات ، شیرین و شنیدنی ست

بخند که لبخند نازت ، سرشار از زندگی ست

بخند که لبخند زیبایت ، معجونی قیمتی ست

بخند که لبان و لبخندت ، با هم خریدنی ست

بخند که غُنچه ی لبهایت ، شکوفه‌ی بهاریست

بخند که آوای خنده ات ، شکوه آواز قناری ست

بخند که با لبخندت ، خدا هم مسحور شدنی ست

بخند که از تبسّمت ، به روی لبان خدا هم تبسم یست

بخند که با لبخندت ، مرگ هم به آغوش کشیدنی ست

بخند که با لبخندت ، جان دادنم عین شیرینی ست

بخند که چیزی به آخرین نفسهای عاشق زار تو نیست

بخند که به آخررسیده ام ، جان دادن من هم دیدنی ست

بخند که به قیمت لبخندت فرشته ی مرگ هم خریدنی ست

بخند که با لبان پر خنده ات ، دنیا جای بهتریست

بخند که از لطفِ لبخندت ، دنیا جای زندگی ست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا