🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بخواند عشق

(ثبت: 259450) اردیبهشت 21, 1402 

 

به ترنم خواهم گفت

از راز زمزمه ها

و به گندم خواهم گفت

و به گُل ها و به گِل ها حتی

و چه شادان شوند آن گاه، آنها

که خودشان بوده اند

که خودشان مانده اند

شادا به آنها، شادا

در آن روز بخواند عشق.

 

شعر پیشرو
شعر سروش
زیرگونه ی سروش با وزن پردازی آزاد عروضی و دارای سه محور قافیه(_آهنگ)

محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها 10 
  1. زهرا آهن

    اردیبهشت 21, 1402

    درود بر شما جناب رضاپور بزرگوار🌹🙏🍃

    • محمدعلی رضاپور

      اردیبهشت 21, 1402

      درود و سپاس تان سرکار خانم آهن گرانقدر 🌷🌹🙏🌿

  2. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 21, 1402

    درود بر شما
    موفق باشید و سر سبز
    در پناه خداشادکام باشید
    👏🌹👏🌹👏🌹🍃

    • محمدعلی رضاپور

      اردیبهشت 21, 1402

      سلام و درود و سپاس تان و همچنین
      🌷🌹🌷🌹🌷🌹🍃🙏

  3. علی زمان خانمحمدی

    اردیبهشت 21, 1402

    هزاران درودتان باد ارجمند و گرانمایه

  4. مهدی سیدحسینی

    اردیبهشت 21, 1402

    درود جناب رضاپور
    موفق باشید ان شاء الله 🌹🌹

    • محمدعلی رضاپور

      اردیبهشت 21, 1402

      سلام و درود و سپاس تان جناب سید حسینی
      و همچنین 🌹🌹🌹

  5. شیدا شهبازی

    اردیبهشت 22, 1402

    سلام و درودبسیار زیباست
    در پناه خدا👏👏👏

    • محمدعلی رضاپور

      اردیبهشت 22, 1402

      سلام و درود و سپاس تان
      و همچنین 🌹🌹🌹🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا