🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 (بدون شرح)

(ثبت: 267) آذر 1, 1394 
(بدون شرح)

عمــــــق سکــوتم بازتاب درد بــــی همتا ست
بی درد بی گریه بخوان یک خواهشِ بی جا ست

درد است حرفی فلسفی از یک جوانی که …….
در بین حـــــرف تازه ام تصـــــویر رویا ها ست!

لعنت به مشـــــتی واژگان رو ســــیاه و هـــــرز
اندیشه هایی مفت واز یک ذهنِ بـــی بابا ست!

ترســــــیده ام دیگــــــر از این ارواحِ نا موزون
نا بودی شــــــــعرم برایـــــــم آخــــرِ دنیا ست

پرواز ……. بال و آسمان. ….. اعماق ِیک" بودن"
تا بی نهایت می رود ذهـــنی که خود "پویا" ست!

با عرض ادب خدمت همه عزیزان
سپاس

نظرها 12 
  1. مينا امينی

    آذر 2, 1394

    زیباست دوست هنرمند

    مانا باشید و موفق

  2. نگار حسن زاده

    آذر 2, 1394

    سلام برادر خوبم

    بسیار زیباست

    امیدوارم هیچ وقت درد و غصه ای نداشته باشید

    • پویا نبی زاده

      آذر 3, 1394

      سلام خواهر بزرگوارم

      خوش آمدی و منت نهادی

      و من هم برای تو امیدوار تر

      قدومت گلباران

  3. سوگند صفا

    آذر 2, 1394

    سلام و عرض ادب 

    و خیر مقدم جناب نبی زاده

    شعرتون بسیار زیبا و روان بود…

    برقرار باشید

    در پناه حق

    • پویا نبی زاده

      آذر 3, 1394

      سلام  خواهرم 

      خوش آمدی هم چنین متشکرم از این حضور صمیمی ات

      سپاس بابت حضورت 

  4. عسل رادمنش

    آذر 3, 1394

    زیباست

  5. جابر ترمک

    آذر 3, 1394

    درود و عرض ارادت 

  6. سلام و عرض ادب

    واقعا عمیق و زیباست

    احسنت

    موفق و شاد باشید همیشه 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا