🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بربادرفته ها_2

(ثبت: 1440) اردیبهشت 21, 1395 
بربادرفته ها_2

(1)

آنقدر افسانه های آن عروس دریایی

تو را فریفت

که دیگر بعید است

دل به آسمان بسپاری

 *****

(2)

افسوس

تنها دنباله دارها

ستاره گون

در آسمان شب

می درخشند

******

(3)

گره می خورد

پشت هر جادوی قلم

یک مشت تنهایی

******

(4)

فصل کوچ خواندنی

در چشمانم هویداست

کافیست عمیق

در سردی نگاهم بنگری

*******

(5)

مرا که سبکبال

در آسمان به پرواز می آید

تمنای عجیبی است

برای در تو غرق شدن

******

(6)

نه آنقدر زمینی ام

که بی بال به زندگی با خاک تن دهم

نه آنقدر آسمانی

که تمنای پریدن

خاک را از یادم برد

 

بچّگیام

22 اردیبهشت 95