🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بربادرفته ها_3

(ثبت: 1458) اردیبهشت 23, 1395 
بربادرفته ها_3

(1)

ناباور

پاییزت شکوفه می دهد

وقتی

بهار را

در جان قلم

حبسش می کنی

***********************

(2)

من در قفس

چه فرقی می کند

با کدام باز

اوج بگیری

*********************

(3)

در من کتاب زندگی

به فصل هایی سرد و از دست رفته می ماند

که انگشتان خودم را نیز

یارای ورق زدن صفحات آن نیست

 

بچّگیام

23 اردیبهشت 95