🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برباد رفته ها_5

(ثبت: 1483) اردیبهشت 26, 1395 
برباد رفته ها_5

(1)

گر گرفته

تک تک واژگانم

دوری از خورشید

سخت می سوزاند

*******

(2)

در این زمین بازی

هر چه به هم می رسیم

دورتر می شویم

*******

(3)

این آشیان

سرد است و

خالی از پرستو

که هرگز راه کوچ کردن

به آغوشش را نیاموخت

********

(4)

به زمستان عادت کرده ام

برف مثل همیشه

جای پای دلتنگی ها را

خوب می پوشاند

 

بچّگیام

26 اردیبهشت 95