🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر شانه هایت….

(ثبت: 246566) فروردین 9, 1401 
بر شانه هایت….

 

بر شانه های امن تو می مانم
و شعر و غزل می خوانم و
فکر و نگاهم را بسوی عاقبت می رانم و
راز تو را آخر بسان مرغ شب، بر دایره ی قسمت
به آن شیرین خیال، بر کدامین مجمر رنگین
نگاهت هی کنم، هی عاشقانه، رام من قسمت به من
سنگین دلی بس کن، حدیث دل بگو….و مرد باش و
درد بس کن دل شو و زیبا و عاشق…
در جهان صلحی بپا کن، شاعرانه
راه شب بر صبح بنما….صلح کن بس عاشقانه

م.مهتاب

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. امیر جلالی

    فروردین 9, 1401

    در جهان صلحی بپا کن، شاعرانه
    راه شب بر صبح بنما….صلح کن بس عاشقانه
    خواندن همین تکه از اثر شما کافی است تا ذهن خواننده درگیر شود …
    بهره بردم و درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا