🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برمی گردم

(ثبت: 242253) مهر 22, 1400 

*برمی گردم*

همه ی کلمات کشف شده
به دست سینه ام را
مینویسم
تا بعد از مرگ
به صفحات کتابم
بر گردند

✍#لیلا_بهمنی(سالیز)
بیست ویکم مهر ۱۴۰۰

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها 12 
  1. محمدرضا شكري

    مهر 22, 1400

    لذت بردم قلمتان مانا

  2. نگاه ادبی تان مستدام
    سپاسگزارم

  3. رجاء

    مهر 22, 1400

    کلماتتان تا ابد بر صفحه روزگار جاری خواهند بود… ♥️🌱

  4. علی معصومی

    مهر 22, 1400

    🌿💐🌿💐🌿
    پاینده باشید

  5. همچنین بزرگمهر🌸

  6. درود بر شما و دست مریزاد🌺

  7. درودها بزرگمهر سپاس که خواندید🌸

  8. S.z

    مهر 26, 1400

    بسیار عالی بانو … قلمتان پر مهر🍁💐🌷🌹لذت بردم👌🌈شادکام باشید

    • عالی تر نگاه شماست بزرگمهر
      سپاس که خواندید
      کامتان به عشق
      🌸🌸

  9. فاطمه عرب زاده

    مهر 26, 1400

    قلمتان نویسا بانوی با احساس

    • مانا تر شما باشید بانو عرب زاده فرهیخته واهل ادب سپاس از نگاه پر مهرتان🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا