🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برگرد

(ثبت: 235160) دی 14, 1399 

 

چشمه جاری ست
بر گونه ها
برگرد
رفته از نگاهم
حوالی
ڪم ‌دارد هوای تو را
چه روان
با روان ما بازی می ڪند
نبودنت
برگرد
ای آفتاب نگاه
بر شب تارم
ای نزدیڪ تر از من به من
بی تو خراب است
این آبادی

#مجید_محمدی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. فاطمه لطفی

    دی 14, 1399

    چه روان
    با روان ما بازی می کند
    نبودنت…
    درود بسیار زیباست.مخصوصا این قسمتش…🍃

    • مجید محمدی

      دی 15, 1399

      درودها ممنونم از شما بزرگوار منم این قسمتشو دوست دارم🙏🙏🌹🌹

  2. حسین شیرکوند

    دی 14, 1399

    💐🌸💐🌸💐🌸💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا