🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برگ اول

(ثبت: 237) آبان 26, 1394 
برگ اول

بگذار برگ اول این فصل من شوم
از شاخ ها بیفتم و فارغ ز تن شوم

رقصیده ام به باد و کشیدم ز اوج دست
تا در سکوت هر قدمت صد سخن شوم

#حامد_نصیری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

نظرها
  1. نگار حسن زاده

    آبان 26, 1394

    درود بر شما

    بسیار بسیار زیبا بود

    لذت بردم

    موفق باشید

  2. حامد نصیری

    آذر 5, 1394

    سلام و عرض ادب

    نظر لطف شماست

    متشکرم
     

  3. مينا امينی

    مهر 24, 1395

    زیبا بود

    و

    موسیقی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا