🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر باد رفته ها – 8

(ثبت: 1558) خرداد 4, 1395 

(1)

مثل آسمان به قلبِ یک دریا

می توانی

بِگری و باقی باش

کوه هم اگر نشانت بود

وقت باران بریز و جاری باش!

*****

(2)

به لنگه کفشی آراسته

می مانم

که خالق

از یاد برده

لنگه ی دیگر آن را بیاراید!

****

(3)

گاهی

نشان همدلی را

از مشت سهمگین باد می گیرم

گونه به گونه

بی رحم می نوازد!

 

بچّگیام

4 خرداد 95

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):