🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر باد رفته ها – 9

(ثبت: 1579) خرداد 7, 1395 
بر باد رفته ها – 9

(1)

مکمل نه

برابر می شود با تو

دلم وقتی که می گرید

به پای بزم تنهایی

****

 (2)

دلتنگی

کورترین واژه است

نه تو آن را می بینی

نه مرا یارای آن است

دستانش را از دور قلبم

بگشایم!

*****

(3)

اگر

روز و شبمان بهم می رسید

در این دنیا

که رسیدن

سرآغاز دوری هاست

چند فرسخ دیگر

میانمان

فاصله حاکم می گشت

*****

(4)

حنجره ام

درد می کند

از فریادهایی که هرگز

آن ها را

نکشیدم!

*****

(5)

همین روزها

برای آنکه تو را پیدا کنم

میان کوچه پس کوچه های

غریبی

خودم را

از یاد خواهم برد!

*********

(6)

برای بی تو پریدن

حتی

دو بال هم اضافه است

کافیست

چشم هایم را ببندم

 و سقوط را

دوباره عاشقانه

در آغوش بگیرم

****

(7)

دل را

در سپرده ی احساست

به تاراج نهادن

بیش از سهمم

دستانم را

تهی خواهد ساخت

 

بچّگیام

4 تا 6 خرداد 95

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):