🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر باد رفته ها _ 13

(ثبت: 1659) خرداد 16, 1395 
بر باد رفته ها _ 13

به نسیم می گفت

بر این دشت

بی اثر بوز

اگر می خواهی

از رقص گردباد

گل های خاطرت

در امان بماند

########

دلتنگی را

سال هاست

دیوار به دیوار فراموشی

نشانده ام

########

پر کشید

کمی زودتر از آنچه

به سایه اش

ایمان بیاورم

########

به گرگ می اندیشم

که آزاد

لباسی از جنس آدم

بر تن دارد

انسان بودن را

غرامت سنگینی است

فهم، رحم و مروت

اسیرش می کند

#########

به بندها بیندیش

یکایک بازشان می کنم

اما

از آسمان

بر دستانت بسته می شود

##########

پر باخته ام

به غروبت شنیده ای؟

من با طلوع قصه ی چشمت

پرنده ام

##########

ضروری ترین خواسته را

که بودن تو است

چند غروب دیگر

از یاد برم؟

 

بچگیام

پانزده و شانزده ام خرداد 95

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):