🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر باد رفته ها _ 15

(ثبت: 1702) خرداد 22, 1395 
بر باد رفته ها _ 15

به شوخی تقدیر می ماند
اینچنین غریبانه
خیال دوست داشتنت را
در آغوش کشیدن
##########
در این انتظار ناشنوا
صدایت می زنم
آرام
اما پیوسته
######
جلوه ی ماه نشانت
شده مدی
که خیالات پر از موج مرا
سوی چشمان خودش
می خواند
#######
حکایت در دل هوشیار
شبیه شمع بیداری
به هر سازی که می رقصد
شکیبایی تماشایی
######
تو در سرزمینی
آرام نفس می کشی
که حتی تماشایش
برای هر دم و بازدم دیگری
ممنوع است
######
مسیحای وجودت
چنان همنشینی
با آسمان را رقم زد
که پر کشیدنت
بر زمین افتادن

 

 

بچّگیام
بیست یکم و بیست دوم خرداد نود و پنج

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):