🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر باد رفته ها _22

(ثبت: 1982) تیر 24, 1395 
بر باد رفته ها _22

1

قول دادی

به پاس زندگی

برایم بمانی

رفتی

و هست و نیستم را

غروبت

به آتش کشید

#####

2

از میان پرستوها

فقط بازگشت تورا

به آغوش کشیدم

که باز با رفتنت

داغ بر سینه ام

نهادی

#####

3

ساده زندگی خلاصه شد

در چشم هایی که پیوسته گریستند و

همسفرانی که

دیده یا نادیده ی اشک ها را

بی تفاوت گذشتند

#####

4

کدام رحمت از باران

بی سوز

از نوازش صاعقه

بر شانه ام نشسته

که بی ترس

چشم

به دامان بخشنده ی آسمان بدوزم

 

بچگیام

بیست و یکم تا بیست سوم تیر نود و پنج

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):