🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر باد رفته ها _30

(ثبت: 2153) مرداد 16, 1395 
بر باد رفته ها _30

1

بعد از تو

روزی هزار بار مرگ که نه

هر لحظه را

با یادت

تا به آخر

پاک باختم

###

2

کاش تلخی کلماتت

وقتی قلبم را

به آتش می کشید

قدرت داشت

تمام زندگی را

که بودنت

به من بخشید

باز پس بگیرد

####  

3

خدا نکند

سهمت از زندگی

آرزوی شانه ای شود

که پناهگاه دیگریست

####

4

گله ای نیست اما

آسمان هر روزم را

که به تاریکی خو گرفته بود

با قول خورشید

هر صبح به عزای شب نشاندی

#####

 

بچگیام

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):