🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر باد رفته ها _31

(ثبت: 2179) مرداد 19, 1395 
بر باد رفته ها _31

1

در این

ماه گشت فراموشی

ستاره ی تو

سبکبال درخشید

اما

زمین من

غبار گرفته

دل از

آرزوی نور

برید

#####

2

می دانم چندان دور نیست

از همان روز که  نباشم مرا

مابین  تمام غزل ها

گرم در آغوش خواهی فشرد

تا هوای بودنم را عمیق

در حافظه ی احساس جاودان کنی

#####

3

هنوز هم

همانم که بودم

تو تنها

در قلبم جوانه بزن

من درختی می شوم

که حتی از بی مهری

سیراب می شود

######

4

آنقدر در پله های احساس

زیر پایم خالی شد

که هر چه منطق

در سرم سرازیر می شود

از گوش هایم

بیرون می ریزد

####

5

پرم

از حرف هایی نیمه کاره

و آغوشی کال

در انتظاری

که فکر آمدنت

ویرانش می کند

#####

6

جرمم این است

عاشقی را طبیعت

آنقدر یکرنگ بر پیشانی ام

نقش می زند که هر بار

پیش از رقص احساس بر صحنه

دلربایی رنگی کمان

تمام نقشم را

محو می کند

 

 

– بچگیام –

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):