🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر باد رفته ها _33

(ثبت: 2211) مرداد 23, 1395 
بر باد رفته ها _33

1

از آن همه راه

رو به آغوشت

تنها دریچه ی قلبم

 گشوده است

که بازوانم را

یارای بستنش نیست!

#####

2

چگونه رفته ای

که عطر ردپایت

اینگونه

بر تار و پود زندگی ام

پاشیده

####

3

در پاییز چشمانم

به نام بهار قدم بگذار

به بوی عشق

شکوفه باران

می شوم!

####

4

تو بشکاف!

من باز هم

عاشقانه ها را

رج به رج

می بافم!

#####  

5

چه تلخ

از سطر به سطر

نامعادله ی دلباختن

گذشتم

تا

در این

تعادل ناپایدار

آرام بگیرم

 

 

– بچگیام –

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):