🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر باد رفته ها _35

(ثبت: 2245) مرداد 27, 1395 
بر باد رفته ها _35

1

ای شوکران ترین ممنوعه

مرا ببخش

آنقدر تو را از یاد برده ام

که بی خبر

باز

در آرزوهایم

سرک می کشی

###  

2

با تو غریبگی

تا به آنجا رسیده

که ذره ذره از بستر رویایی

عاشقانه دور می شوی

تا لحظه لحظه هوشیارتر

از این بیگانگی

برخیزم

####

3

قلمه زدن

تا شکوفایی

همیشه

به قیمت جدا شدن

از شاخه ایست

که از جان بیشتر

به بودنش خو گرفته ای

#####

4

در این سیل مالامال از تنهایی

می ترسم از جهانی

که از تو پلی

رو به آغوشم

از جان نپرورد

#####

5

هنوز هم

با اقتدا به توست

که عاشقانه ها را

از قلم

سرریز می کنم

 

 

-بچگیام –

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):