🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر باد رفته ها _37

(ثبت: 2261) مرداد 29, 1395 
بر باد رفته ها _37

1

پیش از

شکوفه چینی بهار

سوز زمستان

یادت را در من

چنان تکه تکه کرد

که آرزو می کنم

گمنام ترین اتفاق

در چهار فصل خاطراتم

شوی

######

2

تو بی درد

زندگی ات را بکن

تا من

دانه دانه

دوستت ندارم ها را

بالا می آورم

####

3

کاش عاشقانه

قدم نمی گذاشتی

به ممنوعه های خیال

که چشم هایم به تاریکی اش

خو گرفته بود

از ازدحام بی تاب این تب

که مدام بهانه ات را می گیرد

به کجا بگریزم

####

4

تکیه بر شانه هایت

اگر

سنگ نمی پراکند

پرواز را

اینچنین گرم

 به آغوش

نمی کشیدم

#####

5

سرم همیشه

از سنگ سایبانی شکست

که آغوش گشود

تا در امنیت بازوانش

آرام بگیرم!

.

– بچگیام –

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):