🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر باد رفته ها _40

(ثبت: 2306) شهریور 4, 1395 
بر باد رفته ها _40

 

1

به گمانم شیرین ترین

قدم های رفت و برگشت

زندگی را

در لی لی های کودکی

جاودان کردم!

#####

2

بگو

به فصلی که

زیستن را هم

در نوشتن آموخت

چطور می خواهی

شوق برگریزان را

بفهمانی؟!

###

3

بازی

منصفانه نبود

پرتاب گل را

با گلدان پاسخ نمی گفت!

####

4

وقتی

با هر قدم آرام

می گیری از رفتنت

که دلت آرزوی ماندن را

از یاد برده باشد

####

5

راهها را

آنقدر نرفته ام

که خسته ام

از حجم ناتمام زندگی

که بی وقفه در من

فریاد می کند!

####

6

دوباره

 دختری

در من فرو ریخت

و

از سرمای خاکسترم

زنی برخاست

که آرزوی سایه سار

را از یاد برده بود!

.

.

-بچگیام –

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):