🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر باد رفته ها_ 25

(ثبت: 2020) تیر 29, 1395 
بر باد رفته ها_ 25

1
به گمانم تقصیر صداقت بود
که چون رویای عاشقانه ام را 
از هم می شکافت
چشمه ی محبت 
در اعماق قلبم می خشکید
##### 
2
تمام قصّه 
به گل یا پوچ می ماند
گل را که دید
آنقدر بازی تمام شد
که سراغ از 
ردّ پای عطرش را گرفتن
بیهوده بود
######  
3
جاودان شدی 
و این را
مرگ احساسم 
در گوش های سنگین تقدیر
آهسته آهسته 
زمزمه می کرد
###### 
4
فخر می فروشد 
خوشبختی
بر چهار سوی خیالت 
اگر
غم هایت را 
به یاد آوری
##### 
5
یادت هست؟
درس عاشقی را 
گرم و مالامال
ذره ذره در قلبم نشاندی
و حالا سرد و بی احساس
ردّ پای فراموشی را 
پا به پایت دنبال می کنم

بچگیام
بیست و هشت و بیست و نه تیر نود و پنج

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :