🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بستر بیماری

(ثبت: 233970) آذر 8, 1399 

 

بوسه بر پیشانیم در……رختخواب
مرگ میزد یک شبی در خواب ناب

بوسه بر لبها که زد…… اوبی خبر
خواست آغوشم بگیرد شد سحر

دستهایش بر تنم …….چنگال شد
جامه پرخون گشت تن بیحال شد

در گمانم خواب بد ، کابوس بود
مثل مردی حیله گر، سالوس بود

با سپیده چشم دل روشن که شد
بوسه بر دنیا زدم جان زنده شد

#سحرفرجی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. درود بزرگوار زیبا بودشادکام باشید🌹🌹💐💐🌿🌿

  2. درودها خانم فرجی

    شعر زیبا و عمیقی را میهمان قلم شما بودم

    و امید وارم همیشه تندرست و پایدار باشید

    دستمریزاد بانو💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا